maanantai 1. lokakuuta 2012

Kaipaus

Sukkasatoa on vielä jäljellä kuukausi. Hitaamman puoleisesti mulla etenee. Toiset olen aloittanut, mutta jotenkin takkuaa niin, ettei ole innostanut enempää. Näiden sukkien bloggaamisen tänne halusin siirtä juuri tälle päivää, mutta olen Sukkasato-blogiin jo laittanut aiemmin, että pääsi mukaan muistaakseni jo 2. viikon laskentaan.

******
Kaipaus.
Malli: Kerttu-sukat
Lanka: Vuorelman veto, keltainen 100g vyyhti, 2,5mm puikot, perussilmukkamäärä 51s, neulottu varpaista ylöspäin ja lisätty 2s+2s varressa.
Kokoa on noin 39. Hitusen liian isot itselle.

 Tämä kantapäämalli istuu kyllä tosi hyvin jalkaan.



Nämä ovat jatkoa näille sukille. Sama saajakin on, jos vaan ei tullut liian isot.

edit. Niin siis sukkasatoahan on jäljellä vielä toinenkin kuukausi, eikä loppunutkaan vielä, vaikka niin muistelin :)

11 kommenttia:

  1. Onpa ihanat sukat! Minultakin on toivottu keltaisia sukkia. :)

    Sukkasatohan jatkuu vielä lokakuun loppuun saakka, joten ehdit hyvin tekemään toisenkin parin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ! No johan oon ollu huolimaton kattoessani sitä aikaa. Mutta hyvä että jatkuu vielä, niin voin ehtiä vielä toisetkin tekemään :)

      Poista
  2. Huhhuijaa kun on hienot sukat! :)

    VastaaPoista
  3. no vau, johan ovat kauniit. toi väri on niin mun suosikkeja :)

    VastaaPoista
  4. Wau! Ja voi että miten siistiä jälkeä! Minä olen kutoessani enemmän pintakuviointi- kuin kirjoneuleihminen ja tällaiset sukat saavat kyllä minulta kaikki pisteet.

    VastaaPoista
  5. Kauniit sukat!!
    Ite olen neulonut Kerttuja vaan lyhyellä varrella, mutta pitääkin tehdä myös pitkällä varrella!

    VastaaPoista
  6. Kauniit! =) Työnjälki on kyllä mahtavan siistiä!

    VastaaPoista
  7. Sulla on uskomattoman tasainen käsiala, WAU! Kerttuja itsekkin suunnitellut, mutta saa nähä koska ehtii... joudun näköjään sukittamaan koko suvun tennareilla... isän serkku just eilen soitti, että josko kuus paria tekisin, jouluksi. Apuva!

    VastaaPoista
  8. Eikä! Siis niin ihanan aurinkoiset sukat, huikean ihanat!

    VastaaPoista
  9. Aloin tässä miettimään miks ihmees mä en muka tykkää Kertuista... Ja en kyllä osaa enää sanoa.. IHANAT! :)

    VastaaPoista
  10. Ihanaiset Kertut. Oikea pirteysplajäys. Taitaa pitääkin kaivella ohje esille.....

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!